woensdag 10 juli 2013

Update - familieomstandigheden

Inmiddels is het alweer ruim twee weken geleden dat ik het bloggen opschortte vanwege familieomstandigheden. Inmiddels is ook mijn vader opgenomen geweest en hebben we te horen gekregen dat hij een vorm van lymfklierkanker heeft, en is hij ook al het traject van chemotherapie ingegaan. Best intensief uiteraard!

Voor de familie betekent dit dat wij (de acht kinderen van mijn ouders) de zorg overdag voor mijn moeder hebben overgenomen. Daardoor maken we een mooie, intensieve, harmonieuze periode mee die we anders niet gehad zouden hebben. 's Nachts komt er iemand van thuiszorg.

Zelf word ik heen en weer geslingerd tussen het kalme waken bij mijn moeder, het af en toe bezoeken van mijn vader, en het voortdenderende huishouden bij de Achterbergen. Waar eigenlijk ook niet veel uit mijn handen komt.

Zo, nou weten jullie iets meer. Erg veel meer zal ik ook niet hier in de openbaarheid brengen. En een termijn kan ik ook niet geven - we zeggen al weken: het duurt nu niet lang meer...

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel veel sterkte en saamhorigheid gewenst.

Liesbeth

Marleen zei

Veel sterkte toegewenst de komende tijd.
Groetjes, Marleen

Maaike zei

heel veel sterkte gewenst.

maaike

Anoniem zei

Dankje voor je update!!
Ik wens je heel veel sterkte toe!
Groeten, Barbara.

Good Old Household zei

Nogmaals sterkte en Gods zegen

Marijke zei

Heel veel sterkte gewenst. DIt moet een hele zware tijd zijn. Kracht van Boven gewenst.

Anoniem zei

moed, kracht en sterkte gewenst! Janny

Sandra zei

Ook al is dit een zware periode en wens ik je veel sterkte.
Tegelijk is dit ook een schone periode. (Als je begrijpt hoe ik het bedoel Karin)
Het hoort bij het leven en het is mooi dat jullie die zorg kunnen delen.

julia zei

Dit zal echt heel zwaar zijn maar ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit samen te doen

Julia

san zei

Sterkte!

Jedidja zei

Sterkte Karien! Ik bid voor je.

Marianne zei

Wens jullie alle Gods Rijke Zegen toe.

roos zei

wat rest er anders dan sterkte en wijsheid bij alle beslissingen.

met een hartelijke groet, Roos.