donderdag 10 juni 2010

Werkstuk van Gido - deel 2


Probeer aan het eind van je werkstuk in een paar regels (in je eigen woorden) te zeggen wat je er zelf van geleerd hebt.

Wat heb ik geleerd van mijn werkstuk ?



Ik heb geleerd dat ik eerst heel goed moet nadenken voordat ik begin.


Ik heb ook geleerd hoe ik een werkstuk moet maken .


Ik heb geleerd dat ik gelijk moet beginnen anders ben je te laat met inleveren.


Ik heb ook geleerd dat er een ander woord is voor piloot.


Ik heb ook geleerd wat een brevet is.


Ik heb ook geleerd dat je er aan denkt en dan laat je het gaan dat je dat niet moet doen.


Ik heb geleerd dat je niet alles moet kopiëren.


Ik heb ook geleerd dat je een streepje boven de e moet zetten.

5 opmerkingen:

Purperpolletje zei

:-)

Vooral deze: 'Ik heb ook geleerd dat je er aan denkt en dan laat je het gaan dat je dat niet moet doen.' Dat lijkt me een essenti:ele levensles en dat ie die nu al heeft geleerd is toch alleen maar geweldig? (hé, de puntjes willen ook al niet op de e, terwijl ik allang weet dat je dat moet doen).

Nicolle zei

Dit werkstuk heeft echt zin gehad. Moet je toch zien wat hij allemaal geleerd heeft!!!

tikje wit zei

Van mij krijgt-ie een 10 !

mama'ritha zei

Nou dan heeft-ie een heleboel geleerd.

Anoniem zei

Zo te lezen heeft Gido een heleboel geleerd, zowel over een beroep als over het maken van een werkstuk en het indelen van de daarvoor benodigde tijd.
Ik vind het een heel mooi werkstuk geworden en ik vind het ook erg aardig dat hij zijn werkstuk met ons wil delen.
En nu wacht ik met spanning op het cijfer, jij toch ook wel Gido? Mogen we dat ook weten? Ik heb er alle vertrouwen in dat het een mooi cijfer wordt!
En ik vind het super dat jij zo lief op je broertje past als hij huilt.
Mariam