donderdag 26 maart 2009

Nep-Senseo



Hoewel ik Senseo-koffie niet lekker vind - en sinds ik heb gelezen dat de echte koffiekenners het met mij eens zijn durf ik dat ook hardop te zeggen - is het natuurlijk wel een handig systeem, vooral als je maar één kop koffie drinkt, zoals ik. Als André niet thuis is, zet ik daarom koffie zoals op de foto, met mijn eigen nep-Senseo, maar dan met lekkere koffie. Het apparaatje daarnaast maakt melk warm met een hele berg stevig schuim erop, zodat ik na de koffie vol zit met lucht. Heel handig: zo krijg ik niet voortdurend trek in van alles en nog wat.

En zo'n ouderwetse pot Nivea komt ook weer goed van pas!

2 opmerkingen:

Esther zei

Creative ways of getting your daily dose of caffeine?

Karien zei

Yes, do you know the Senseo (which can be bought in Norway as well as to Google)? I don't like the taste from that coffeemachine, but it surely is a practical way of making coffee, especially when you need just one cup! So I made a Senseo of my own, yet the coffee is much better! Why don't you come over with the family and have a try???